Jak możemy pomóc?

www.PopStyl.pl

Zadzwoń lub napisz do nas!

tel.  505 719 716   505 508 347

sklep@popstyl.pl

Producent
Wybierz język
 
W ofercie ponad

 

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu przesyłki okaże się, że produkt zawiera wady techniczne lub uszkodzenia, Zamawiający powinien w pierwszej kolejności zgłosić to do Sprzedawcy mailowo na adres kontakt@popstyl.pl. Aby przyspieszyć proces należy oprócz zgłoszenia przesłać mailem "Protokół szkody" oraz zdjęcie uszkodzenia wraz z informacją o podstawie reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 10 dni roboczych od ich wpłynięcia. Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy lub zwrócone będą pieniądze.

Reklamacji podlegają tylko i wyłącznie towary w stanie, w jakim zostały dostarczone. W przypadku odkrycia wad technicznych po naniesieniu naklejek,tapet itp na materiał docelowy reklamacja nie zostanie uznana.
Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów z uwagi na różnice w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe, a także faktyczne uszkodzenia wynikłe ze sposobu użytkowania produktu przez klienta.

Do rozpatrzenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu, a opakowanie zawierające reklamowany produkt musi zawierać wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego będącego częścią tego zestawu.

Zwroty

Na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie  14 dni kalendarzowych od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo bez podania przyczyn, na odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Zamawiający w tym przypadku również powinien w pierwszej kolejności zgłosić zwrot do Sprzedawcy mailowo na adres sklep@popstyl.pl w celu ustalenia szczegółów owego zwrotu.

W przypadku zwrotu lub reklamacji Zamawiający zobowiązany jest do zwrotu reklamowanego produktu w stanie nienaruszonym. Zamawiający zobowiązany jest do zapakowania produktu w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie, np. w sposób w jaki produkt był zapakowany w drodze do Zamawiającego. W przypadku uszkodzenia produktu w transporcie wynikającego z nienależytego zapakowania produktu Zamawiający pokrywa koszty wynikające z uszkodzeń produktu.
Zwrot wartości towaru może nastąpić wyłącznie w przypadku jeżeli otrzymany towar nie został użytkowany oraz gdy nie próbowano podjąć działań mogących obniżyć wartość towaru.

Zwrotowi nie podlegają produkty wykonywane na indywidualne zamówienie (fototapety, obrazy, naklejki, plakaty  itp).

W przypadku skorzystania  z w/w  prawa do zwrotu proszę przesłać podpisany  formularz Odstąpienie od umowy.pdf  listem poleconym na adres: Dekostyl ul. Paderewskiego 1L,  35-328 Rzeszów, a zwracany towar wysłać dowolną firmą kurierską na własny koszt na adres ustalony uprzednio ze Sprzedającym.

 

 

 

Odstąpienie od umowy.pdf

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl