Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu przesyłki okaże się, że produkt zawiera wady techniczne lub uszkodzenia, Zamawiający powinien w pierwszej kolejności zgłosić to do Sprzedawcy mailowo na adres kontakt@popstyl.pl. Aby przyspieszyć proces należy oprócz zgłoszenia przesłać mailem "Protokół szkody" oraz zdjęcie uszkodzenia wraz z informacją o podstawie reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 10 dni roboczych od ich wpłynięcia. Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy lub zwrócone będą pieniądze.

Reklamacji podlegają tylko i wyłącznie towary w stanie, w jakim zostały dostarczone. W przypadku odkrycia wad technicznych po naniesieniu naklejek,tapet itp na materiał docelowy reklamacja nie zostanie uznana.
Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów z uwagi na różnice w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe, a także faktyczne uszkodzenia wynikłe ze sposobu użytkowania produktu przez klienta.

Do rozpatrzenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu, a opakowanie zawierające reklamowany produkt musi zawierać wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego będącego częścią tego zestawu.

Zwroty

Na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie  14 dni kalendarzowych od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo bez podania przyczyn, na odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Zamawiający w tym przypadku również powinien w pierwszej kolejności zgłosić zwrot do Sprzedawcy mailowo na adres sklep@popstyl.pl w celu ustalenia szczegółów owego zwrotu.

W przypadku zwrotu lub reklamacji Zamawiający zobowiązany jest do zwrotu reklamowanego produktu w stanie nienaruszonym. Zamawiający zobowiązany jest do zapakowania produktu w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie, np. w sposób w jaki produkt był zapakowany w drodze do Zamawiającego. W przypadku uszkodzenia produktu w transporcie wynikającego z nienależytego zapakowania produktu Zamawiający pokrywa koszty wynikające z uszkodzeń produktu.
Zwrot wartości towaru może nastąpić wyłącznie w przypadku jeżeli otrzymany towar nie został użytkowany oraz gdy nie próbowano podjąć działań mogących obniżyć wartość towaru.

Zwrotowi nie podlegają produkty wykonywane na indywidualne zamówienie (fototapety, obrazy, naklejki, plakaty  itp).

Zwrotowi nie podlegają produkty przygotowane indywidualnie na zamówienie Klienta (m.in. wybarwione farby i tynki z mieszalnika, farby dekoracyjne w kolorze.)

W przypadku skorzystania  z w/w  prawa do zwrotu proszę przesłać podpisany  formularz Odstąpienie od umowy.pdf  listem poleconym na adres: Dekostyl ul. Paderewskiego 1L,  35-328 Rzeszów, a zwracany towar wysłać dowolną firmą kurierską na własny koszt na adres ustalony uprzednio ze Sprzedającym.

 

 

 

Odstąpienie od umowy.pdf

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl