Reklamacje
Jeżeli po otrzymaniu przesyłki okaże się, że produkt zawiera wady techniczne lub uszkodzenia, Zamawiający powinien w pierwszej kolejności zgłosić to do Sprzedawcy mailowo na adres kontakt@popstyl.pl. Aby przyspieszyć proces należy oprócz zgłoszenia przesłać mailem "Protokół szkody" oraz zdjęcie uszkodzenia wraz z informacją o podstawie reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 10 dni roboczych od ich wpłynięcia. Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy lub zwrócone będą pieniądze.
Reklamacji podlegają tylko i wyłącznie towary w stanie, w jakim zostały dostarczone. W przypadku odkrycia wad technicznych po naniesieniu naklejek,tapet itp na materiał docelowy reklamacja nie zostanie uznana.
Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów z uwagi na różnice w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe, a także faktyczne uszkodzenia wynikłe ze sposobu użytkowania produktu przez klienta.
Do rozpatrzenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu, a opakowanie zawierające reklamowany produkt musi zawierać wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego będącego częścią tego zestawu.
Zwroty
Na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 14 dni kalendarzowych od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo bez podania przyczyn, na odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Zamawiający w tym przypadku również powinien w pierwszej kolejności zgłosić zwrot do Sprzedawcy mailowo na adres sklep@popstyl.pl w celu ustalenia szczegółów owego zwrotu.
Zwrotowi nie podlegają produkty wykonywane na indywidualne zamówienie (fototapety, obrazy, naklejki, plakaty itp).
Zwrotowi nie podlegają produkty przygotowane indywidualnie na zamówienie Klienta (m.in. wybarwione farby i tynki z mieszalnika, farby dekoracyjne w kolorze.)
W przypadku skorzystania z w/w prawa do zwrotu proszę przesłać podpisany formularz Odstąpienie od umowy.pdf listem poleconym na adres: Dekostyl ul. Paderewskiego 1L, 35-328 Rzeszów, a zwracany towar wysłać dowolną firmą kurierską na własny koszt na adres ustalony uprzednio ze Sprzedającym.