Jak możemy pomóc?

www.PopStyl.pl

Zadzwoń lub napisz do nas!

tel.  505 719 716   505 508 347

sklep@popstyl.pl

Producent
Wybierz język
 
W ofercie ponad

 

Czas realizacji zamówień
  1. Przy każdym produkcie podany jest czas realizacji wysyłki. Jest to czas, który zwykle upływa od przyjęcia zamówienia "do realizacji" do chwili "wysłania" zamówionych towarów ze sklepu.
  2. Wysyłka zamówionego towaru następuje najczęściej w ciągu 1 – 14 dni roboczych w zależności oznaczenia, jakie widniało przy produkcie. Zwykle  jest to czas 24h lub 48h.
  3. W przypadku, gdy realizacja zamówienia nie będzie możliwa w podanym terminie, Klient otrzyma stosowną informację oraz zostanie poproszony o podjęcie decyzji dotyczącej dalszego postępowania.
  4. Zamówienia na towary o różnym czasie realizacji wysyłane są po skompletowaniu całości tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
    • Czas realizacji zamówień z opcją „za pobraniem” liczy się od pierwszego dnia roboczego po złożeniu zamówienia.
    • Czas realizacji zamówień z opcją Payu.pl liczy się od pierwszego dnia roboczego po zmianie statusu płatności na "zakończona". Autoryzacja płatności w tym systemie trwa zazwyczaj od kilku minut do godziny.
    • Czas realizacji zamówień z opcją przelew bankowy liczy się od pierwszego dnia roboczego po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.
  5. Czas dostawy dla wysyłek realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx, Kex to zazwyczaj 1 dzień.
  6. Czas dostawy dla wysyłek realizowanych za pośrednictwem Poczty Polskiej i to zazwyczaj 1-3 dni.
  7. Nasze stany magazynowe aktualizujemy na bieżąco i status przy produkcie "wysyłka 24h" oznacza, że  zostanie wysłany natychmiast po opłaceniu. Produkty ze statusem "wysyłka x dni" oznacza, że oczekujemy na dostawę danego produktu od sprawdzonego i zaufanego dostawcy. Niestety czasem dochodzi do sytuacji, kiedy mimo wcześniejszych deklaracji dostawca nie jest w stanie zrealizować naszego zamówienia lub się spóźnia z jego realizacją. Tym samym my nie możemy wywiązać się z podjętego zobowiązania. W takich wypadkach zawsze informujemy klienta o takiej sytuacji e-mailem lub telefonicznie dając mu możliwość podjęcia decyzji, czy nadal chce czekać na spóźniający się towar, czy mamy podzielić paczkę, wysyłając wcześniej już dostępne towary, czy też anulować całe zamówienie.
  8. Podane terminy uwzględniają tylko dni robocze.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl