Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Przy każdym produkcie podany jest czas realizacji wysyłki. Jest to czas, który zwykle upływa od przyjęcia zamówienia "do realizacji" do chwili "wysłania" zamówionych towarów ze sklepu.
Wysyłka zamówionego towaru następuje najczęściej w ciągu 1 – 14 dni roboczych w zależności oznaczenia, jakie widniało przy produkcie. Zwykle jest to czas 24h lub 48h.
W przypadku, gdy realizacja zamówienia nie będzie możliwa w podanym terminie, Klient otrzyma stosowną informację oraz zostanie poproszony o podjęcie decyzji dotyczącej dalszego postępowania.
Zamówienia na towary o różnym czasie realizacji wysyłane są po skompletowaniu całości tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
Czas realizacji zamówień z opcją „za pobraniem” liczy się od pierwszego dnia roboczego po złożeniu zamówienia.
Czas realizacji zamówień z opcją Payu.pl liczy się od pierwszego dnia roboczego po zmianie statusu płatności na "zakończona". Autoryzacja płatności w tym systemie trwa zazwyczaj od kilku minut do godziny.
Czas realizacji zamówień z opcją przelew bankowy liczy się od pierwszego dnia roboczego po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.
Czas dostawy dla wysyłek realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx, Kex to zazwyczaj 1 dzień.
Czas dostawy dla wysyłek realizowanych za pośrednictwem Poczty Polskiej i to zazwyczaj 1-3 dni.
Nasze stany magazynowe aktualizujemy na bieżąco i status przy produkcie "wysyłka 24h" oznacza, że zostanie wysłany natychmiast po opłaceniu. Produkty ze statusem "wysyłka x dni" oznacza, że oczekujemy na dostawę danego produktu od sprawdzonego i zaufanego dostawcy. Niestety czasem dochodzi do sytuacji, kiedy mimo wcześniejszych deklaracji dostawca nie jest w stanie zrealizować naszego zamówienia lub się spóźnia z jego realizacją. Tym samym my nie możemy wywiązać się z podjętego zobowiązania. W takich wypadkach zawsze informujemy klienta o takiej sytuacji e-mailem lub telefonicznie dając mu możliwość podjęcia decyzji, czy nadal chce czekać na spóźniający się towar, czy mamy podzielić paczkę, wysyłając wcześniej już dostępne towary, czy też anulować całe zamówienie.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.